Shrnutí pár okamžiků :)

Tak nějak už jsem "doléčená" .. Nějaký nachlazení, jen jedno video a dneska jeden příspěvek. Tak nějak dost ležím, koukám na seriály. Kafe mi kupodivu pořád chutná, tak to zase tak hrozně nevypadá.
 Po O.C mám další  - Revenge ,který stojí za to, je o dceři, její otec byl neprávem obviněn z nějakých podvodů ...Odsouzen a je mrtvý. Ona se vrací na "místo činu", kde se narodila a už ví, na koho si dát pozor a komu ublížit stejně, jako ublížili tátovi.
Herci koukatelný, dívám se s titulky na sledujuserialy.cz, kde jsem spokojená s kvalitou i dalších. Něco s titulky, nějaké bez a česky .. Každý si vybere ! A "spolupracuji" s CSFD - československá filmová databáze.Určitě víte, hodnocení filmů, seriálů.... Mám to i jako aplikaci v mobilu. Mimochodem ani jsem neposla více fotek z Bena Cristovaa - můžete mrknout :) .... Nebudu sem snad pokaždé muset psát, že se někomu líbí a někomu ne  - jeho zpěv, vzhled :) (jako všechno). 

Takže vám sem šoupnu pár fotek. Jinak jsem začla hrát Sims3 Pets, jo bude mi pětadvacet :D 

Počasí zatím taky nic moc, slunko bylo parádní, ale teď..fuj ziminka...
Zdravím Vás ať jste kdekoliv - na pláži, na horách, ve vaně, ve vlaku ...:D 
A co vy přátelíčkové, co děláte?? Kromě práce, btw. já už se do ní těšim !!Doma je doma,ale penízky se jinak neseženou :D 

střípky z února,března..Bena poznáte :)) A PIZZA KOLOSEUM s nivovým křupavoučkým okrajem?? Nemá konkurenci -za mě- mrkněte, jeďte, objednávejte !!!!! http://radek-chalupa.webnode.cz/
A Tokaji? Mňam ....doporučuji....A zapečené brambory, žampíky, cibulka, kuřecí kousky, smetánka - domácí můj "recept"... :)+chilli okurky! miluju je!!



Tak zase jindy, třeba u videaa ... Zítra se chystáme na jednu lahůdku ...Dáme videjko <3 


P.S. zase mi začíná rýma?! WTF :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Penne s vepřovou panenkou a smetanovou omáčkou

Hodinkový haul .. video má ale jen 24 minut :D

Robyn Rihanna Fenty