Robyn Rihanna Fenty











 Rihanna, narozena 20.2.1988  Když se řekne její celé jméno,  i tak všichni tuší, o koho jde. Tak nějAk přemýšlím, jestli se "hodí" do blogu, není to bloggerka, není to módní návrhářka ....ale  ona vlastně všechno je. Rihanna má snad všechno, po čem ženy touží (muže nevyjímaje) :)) .... Abych začala od začátku, obyčejná holka z Barbadossu, nejprve zpívala jen na střední škole, později  ji kamarád doporučil producentovi ... a došlo to až rapperovi  Jay - Z, který je jejím kamarádem, producentem prvního alba, nehledě na to, že je teď manželem další TOP divy  - Beyonce.  Ve své tvorbě je ovlivněna R&B stylem, dancehall a dance. Je držitelkou několika hudebních ocenení Grammy.
Tenhle článek je z mojí hlavy, zdroj jako google nebudu tajit, opravdu si toho nepamatuji
tolik. 



A pokračujeme dál, RiRi, jak jí říká většina
fanoušků, je 27 let. Za tu dobu má svojí značku oblečení, spolupracuje s kosmetikou MAC, kde navrhla opravdu odvážné odstíny rtěnek, fialovou, černou ... Její parfémy jsou úžasný, i mně zdobí koupelnu, například Reb´l Fleur, Nude a v poslední řadě Rogue pro ženy a na trhu již máme Rogue pro muže.Byla tváří značky Nivea, Armani, je novou tváří módní značky Dior. Je také tváří Barbadossu - rodné země, mrkněte na youtube moc jí to tam sluší nebo víte co, šoupnu to sem  :)) Pro mě už teď splněný sen, ale ona jde dál, nezastavuje se. Alba vydává ne uplně každý rok,ale tím pádem stojí rozhodně za to a těch fanoušků co má, nejen na Twitteru, Instagramu, Facebooku nebo Youtube Rihanna VEVO vlastním kanále. 5 miliard zhlédnutí .... Fakt u ní nestíhám sledovat barvy vlasů, střihy, její nehty .... je jak chameleon,ale je soudná  a není to extrém nikdy. Má tolik tváří, romantická, rapperka, drsná, její hlas má rozsahy, fakt krása jí poslouchat, vidět ... A videoklipy, opravdu každá jiný, zpívá nebo rappuje o lásce, slávě, penězích, zbraních, přátelství , o Americe - nejnovější klip American Oxygen - stojí za to mrknout. 



A na závěr něco k chlapům kolem RiRi. Chris Brown - kdo sleduje zpěvačku,asi mu neuniklo napadení před koncertem jejím tehdejším přítelem ...to bylo hodně ošklivý, každopádně bulvár dělá hodně, ale k tomu se vyjádřila i ona sama. Dále Drake, s nímž natočila  klip We found love, což si každý mohl myslet, že je zamilovaná ... Za mně bych řekla opatrná, live ( viděla jsem ji bohužel zatím jen přes Youtube, opravdu je můj sen ji vidět LIVE na koncertě někde v zahraničí či u nás). Myslím, že klame tělem, přece se neukáže tak zranitelná, to by v showbusinessu moc nepřežila, doba je "zlá" :)) 

Teď byla naposledy spojována s Leonardem DiCapriem, který se podle mně poněkud zaoblil, no jo i náš krasavec  Jack z Titaniku stárne. .... Tak uvidíme, každopádně Rihanna má zajisté dost známých a přátel, proč ne i mezi muži ... Na závěr snad jen doufám, že nebere žádné drogy, koks .... teď se o tom spekuluje .... To na umělcích nemám ráda, kam to vede ....
Tak já za mně přeju Rihanně ještě víc nadšených fanoušků, klidně ještě víc peněz a úspěchů. Podívejte na nějaké fotky, které jsem našla.  Hlavně ať jí to zpívá a tancuje dál a dál. 

P.S. za mně je to NUMBER ONE ve všem. A znám pár lidí, co jí nemusí, ok asi její vkus nemusí, ale já mám TALENTY RÁDA TAK NĚJAK KOMPLETNĚ. A co vy, LIKE NEBO UNLIKE! :)) 



Takže xoxo Riri, I love you !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Penne s vepřovou panenkou a smetanovou omáčkou

Creativně .. no trochu jinak .... vlasy & výživa

Hodinkový haul .. video má ale jen 24 minut :D