Páteční psaní :))

Ahojky blogeři/followeři :)) , 

zdravím své pravidelné čtenáře, jsem za VÁS moc ráda, i jak se díváte na vlogy na Youtube (dále YT), takže DÍKY MOC !! No a je pátek ,tak si volno krásně užijte. Já za dnešek cvičila 20 minut na Orbitreku, to Vám byla i náhoda i s tím strojem, sousedka má druhé dítko, tak šel Orbitrek za výtah no a já ho dostala pod stromeček :)) .... tak nějak jsem kolem listopadu totiž začala fandit fitness, nejvíce bikini fitness :)) viz. Timea Trajtelová SK , Adenike Endtová CZ, mladé, pohledné, ambiciózní holky :)) .... říkám si, jednou?! možná ?! ale spíš si to tak budu cvičit podomácku :)) .... No a dnes jsem se koukala na Ulici, hrála pitomý hry -  DogHotel (haha je mi snad 15??!!)na mobilu, kde i kontroluju co je za nové aplikace, Make-Up Genious L´oreal, ale to mě ZKLAMALO! applikace (dále appka) padá, looky asi 3 ... no slabota ! ... a na videu již zmiňovaná Flowie appka - koukněte na videjko HAUL .... na mém kanále, řeknu víc co a jak. A teď už jen čekám, až nám muž dosmaží závitky :)) ... Ty s pravými rýžovými nudlemi, na vlog jsem líná :( fakt ... ale už jsme je balili dříve, tak to někde najdu a aspoň hodím sem .... ;) No a taky jsem koupila Mr. Yodu za body v Tescu, a ještě jednoho, prý Chewbacca  ... a Red Skywalkera už dříve :)) ...jeden normálně za 500? OMG ... my koupili se 7 mi samolepkami jednoho za 130 asi tak ..   :D takhle relaxujeme. A našla jsem nové Kinder Pinguí :)) malina ... samý kravinky


Tak se mějte krásně moji milí, více lajkujte, sledujte, sdílejte, vše je povoleno :)) 

P.S.   Jdu jíst .. :)) mám hlad jako vlk a co vy a Váš pátek?? a plány na víkend? 
P.S2 : doufám, že jste pochopili, že výraz z "fitka" je čistě schválně :D , ale přemlouvám se, ne že ne :D  mám playlist FITKO do uší z mobilu a parádička, chce to nakopávací songy a jedééééém !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Penne s vepřovou panenkou a smetanovou omáčkou

Hodinkový haul .. video má ale jen 24 minut :D

Robyn Rihanna Fenty