Jsem zpátky .... & unboxing balíčku od holek


Tak se rok s rokem sešel .. tedy ani raději nepočítám, kdy jsem tu psala a něco vložila naposledy, ALE jsem zpět a se mnou

nové
video - klidněte a dívejte se i tu ... 




 video tentokrát a  poprvé s UNBOXINGEM neboli s otevřením balíčku od fanoušků - sester mé kamarádky, kdy jsem o ničem nevěděla. Překvapení, radost, pýcha, ale také nervozita, 4dny strávené u PC dá se říci 24/4. úprava videa - z 6 částí udělat 1 ... k tomu otočit obraz o 240°....a zachovat původní kvalitu obrazu a zvuku. Na amatérku záhul a profíci neměli zrovna na moje video čas :D  .. takže po 5 ti měsíční pauze jsem tu zpátky, povedlo se, v novém - i věci mám víceméně všechny nové :D ..... Tak si užijte 1 hodinku klidu, s kafem nebo zeleným čajem (já piju nejčastěji +máta)  a hezky se posaďte a jedem :) Kosmetika, hadry, trošku psychologie ..... Co nás baví a zajímá ..





Holky, ještě naposled děkuju, bez Vás bych natáčela video nevím asi za 2-3 měsíce.....A Vám všem taky děkuji za přízeň, stránky se budou plnit jak tady tak na FB Creative Den 
Máme i Skupinu stránky Creative Den .... tam je to o komunitních názorechm, soutěžích, reakcím k videu atd ... 



Mějte se, užívejte babího léta a brzo na viděnou 
                                                                                       Díky a
 HEZKÝ VEČER VŠEM LIDEM

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Penne s vepřovou panenkou a smetanovou omáčkou

Creativně .. no trochu jinak .... vlasy & výživa

Hodinkový haul .. video má ale jen 24 minut :D